Christo´s!

PREMIUM FOOD

Mat lagad från grunden

Vi är stolta över vår mat och dess höga kvalité. Det mesta är lagat helt från grunden. Våra burgare är gjorda av egenmalt högrev och våra pizzor är bakade på surdeg, toppade med mozarella, färska och fräscha grönsaker.

Välkommen till en smakfest!

Våra Öppettider

Söndag-Torsdag: 11:00-21:00

Fredag-Lördag: 11:00-22.00

Vegan Burger

Christo's - Hamburgare & Restaurang Karlshamn place picture
4.3
Baserat på 433 recensioner
powered by Google
Mycket trevligt och jätte goda hamburgare. Återkommer
basse Jenssen profile picture
basse Jenssen
2 år sedan
Tyckte om stället. Var där o åt lunch. Mycket goda hamburgare. Bra pris.
Simon Arnback profile picture
Simon Arnback
2 år sedan
Bästa i Karlshamn! (Kanske i hela Sydsverige)
Michael profile picture
Michael
2 år sedan
Dan-Åke Reyper profile picture
Dan-Åke Reyper
3 år sedan
Hanna Bylund profile picture
Hanna Bylund
3 år sedan
Personalen kan inte prata svenska
Annelie S profile picture
Annelie S
3 år sedan
God kebab men de klarade inte av 2 likadana beställningar så en kebabtallrik blev svag sås som det skulle medans den andra var såsen betydligt starkare så det blev en besvikelse.
Gott om lediga bord och ändå var inte borden ordentligt avtorkade och personalen verkade ha svårt att förstå och var ganska ointresserade av kunderna, dock var tjejen väldigt trevlig och hjälpsam.
Kommer ej att komma tillbaka!
Dock ska de ha en eloge för att de har en ramp innanför så det är inga problem att komma in.
Rapolas N profile picture
Rapolas N
3 år sedan
Alice Österlund profile picture
Alice Österlund
3 år sedan
Yanica Eliasson profile picture
Yanica Eliasson
3 år sedan
Sämsta kebabtallriken jag varit med om. Barnstorlek på portionen och pommes frites var inte goda.
Köttet helt ok smak.
Emulator Island profile picture
Emulator Island
3 år sedan
Mycket vackert, underbart ställe att köpa på.
Zpenzy Team profile picture
Zpenzy Team
3 år sedan
God hamburgare och strips, dipsåsen också. Humana priser och trevlig personal. Toppbetyg 😊👍
D M profile picture
D M
3 år sedan
Riktigt god pommes, en femma av fem.
Kycklingburgare helt ok 3/5
Fiskburgare helt ok 3/5
Högrevsburgare förstörde hela smakupplevelsen, den var inte alls god.
Agnieszka G profile picture
Agnieszka G
3 år sedan
Elin profile picture
Elin
3 år sedan
MrOllevarm profile picture
MrOllevarm
3 år sedan
Tomas Svensson profile picture
Tomas Svensson
3 år sedan
Isak Schyllert profile picture
Isak Schyllert
3 år sedan
Fett goda pommes men burgaren kommer aldrig
christine sylvan profile picture
christine sylvan
3 år sedan
Trevlig liten hamburgare. God mat, bekväma möbler. De hade en ramp för barnvagnar och barnstolar. Atmosfären lite grov och tråkig. Men hamburgaren smakade bra. Inte gourmet, men ganska mycket bättre än Mac d.
Ellie Ottosson profile picture
Ellie Ottosson
3 år sedan
Mycket god mat! Rekommenderar verkligen.
Wille Johansson profile picture
Wille Johansson
3 år sedan
Väldigt bra resturang fantastisk personal med mycket bra service.Det gick fort att få maten och den var fantastisk rekommenderar starkt👍
Max K profile picture
Max K
3 år sedan
Vissa dagar är det den godaste burgaren jag nånsin smakat men vissa dagar är det bara en bra burgare
Rasmus Johnsson profile picture
Rasmus Johnsson
3 år sedan
Bra hamburgare. Bra pris
Uppdaterat 4år senare: nya ägare och allt har blivit ett snäpp sämre tyvärr. Vissa burgare håller kvar kvaliten men vissa är inte värda pengarna.
Diana Holmgren profile picture
Diana Holmgren
3 år sedan
Fräscht och fint, mycket god mat och service!
Har ni inte råd att ha ost på cheese- burgarna, så plocka bort dem från menyn. Två besvikna personer som fick obefintligt ( kände ingen smak alls) med ost. Väldigt torra hamburgare!
Bo Ålander profile picture
Bo Ålander
5 år sedan
Supergoda Hamburgare och Pizzor!
Kevin Vendel profile picture
Kevin Vendel
5 år sedan
Riktigt trevligt ställe och den glutenfria pizzan är riktigt god!:)
Oscar Liljefors profile picture
Oscar Liljefors
5 år sedan
Väldigt gott, snabbserverat, trevlig personal. Maten såg lite "ihoppslängd" ut.
Ingela Wallin profile picture
Ingela Wallin
5 år sedan
Jätte god mat! Hamburgarna är fantastiska!
Olle Haglund profile picture
Olle Haglund
5 år sedan
Helt okej men inget märkvärdigt...
Johannes profile picture
Johannes
5 år sedan
Bästa maten i stan!

Kontakt

Rådhusgatan 12, 374 35 Karlshamn

info@christoshamburgare.se