Mat lagad från grunden
Vi är stolta över vår mat och dess höga kvalité. Det mesta är lagat helt från grunden. Våra burgare är gjorda av egenmalt högrev och våra pizzor är bakade på surdeg, toppade med mozarella, färska och fräscha grönsaker.
Välkommen till en smakfest!
Våra Öppettider
Söndag-Torsdag: 11:00-21:00
Fredag-Lördag: 11:00-22.00
Vegan Burger

4.3
Baserat på 433 recensioner
powered by Google

Stefan Håkansson
2 år sedan
Mycket trevligt och jätte goda hamburgare. Återkommer

basse Jenssen
2 år sedan
Tyckte om stället. Var där o åt lunch. Mycket goda hamburgare. Bra pris.

Simon Arnback
2 år sedan
Bästa i Karlshamn! (Kanske i hela Sydsverige)

Michael
2 år sedan

Indrė Adomaitienė
2 år sedan

Dan-Åke Reyper
3 år sedan

Hanna Bylund
3 år sedan
Personalen kan inte prata svenska

Annelie S
3 år sedan
God kebab men de klarade inte av 2 likadana beställningar så en kebabtallrik blev svag sås som det skulle medans den andra var såsen betydligt starkare så det blev en besvikelse.
Gott om lediga bord och ändå var inte borden ordentligt avtorkade och personalen verkade ha svårt att förstå och var ganska ointresserade av kunderna, dock var tjejen väldigt trevlig och hjälpsam.
Kommer ej att komma tillbaka!
Dock ska de ha en eloge för att de har en ramp innanför så det är inga problem att komma in.
Gott om lediga bord och ändå var inte borden ordentligt avtorkade och personalen verkade ha svårt att förstå och var ganska ointresserade av kunderna, dock var tjejen väldigt trevlig och hjälpsam.
Kommer ej att komma tillbaka!
Dock ska de ha en eloge för att de har en ramp innanför så det är inga problem att komma in.

Rapolas N
3 år sedan

Alice Österlund
3 år sedan

Yanica Eliasson
3 år sedan
Sämsta kebabtallriken jag varit med om. Barnstorlek på portionen och pommes frites var inte goda.
Köttet helt ok smak.
Köttet helt ok smak.

Emulator Island
3 år sedan
Mycket vackert, underbart ställe att köpa på.

Zpenzy Team
3 år sedan

Thomas Frösslund
3 år sedan
God hamburgare och strips, dipsåsen också. Humana priser och trevlig personal. Toppbetyg 😊👍

D M
3 år sedan
Riktigt god pommes, en femma av fem.
Kycklingburgare helt ok 3/5
Fiskburgare helt ok 3/5
Högrevsburgare förstörde hela smakupplevelsen, den var inte alls god.
Kycklingburgare helt ok 3/5
Fiskburgare helt ok 3/5
Högrevsburgare förstörde hela smakupplevelsen, den var inte alls god.

Linas Kleinauskas
3 år sedan

Magnus Fredriksson
3 år sedan

Agnieszka G
3 år sedan

Elin
3 år sedan

MrOllevarm
3 år sedan

Tomas Svensson
3 år sedan

Isak Schyllert
3 år sedan
Fett goda pommes men burgaren kommer aldrig

christine sylvan
3 år sedan
Trevlig liten hamburgare. God mat, bekväma möbler. De hade en ramp för barnvagnar och barnstolar. Atmosfären lite grov och tråkig. Men hamburgaren smakade bra. Inte gourmet, men ganska mycket bättre än Mac d.

Ellie Ottosson
3 år sedan
Mycket god mat! Rekommenderar verkligen.

Wille Johansson
3 år sedan
Väldigt bra resturang fantastisk personal med mycket bra service.Det gick fort att få maten och den var fantastisk rekommenderar starkt👍

Max K
3 år sedan
Vissa dagar är det den godaste burgaren jag nånsin smakat men vissa dagar är det bara en bra burgare

Rasmus Johnsson
3 år sedan
Bra hamburgare. Bra pris
Uppdaterat 4år senare: nya ägare och allt har blivit ett snäpp sämre tyvärr. Vissa burgare håller kvar kvaliten men vissa är inte värda pengarna.
Uppdaterat 4år senare: nya ägare och allt har blivit ett snäpp sämre tyvärr. Vissa burgare håller kvar kvaliten men vissa är inte värda pengarna.

Diana Holmgren
3 år sedan
Fräscht och fint, mycket god mat och service!

Stephan Anderzén
3 år sedan
Har ni inte råd att ha ost på cheese- burgarna, så plocka bort dem från menyn. Två besvikna personer som fick obefintligt ( kände ingen smak alls) med ost. Väldigt torra hamburgare!
Bo Ålander
5 år sedan
Supergoda Hamburgare och Pizzor!
Kevin Vendel
5 år sedan
Riktigt trevligt ställe och den glutenfria pizzan är riktigt god!:)
Oscar Liljefors
5 år sedan
Väldigt gott, snabbserverat, trevlig personal. Maten såg lite "ihoppslängd" ut.
Ingela Wallin
5 år sedan
Jätte god mat! Hamburgarna är fantastiska!
Olle Haglund
5 år sedan
Helt okej men inget märkvärdigt...
Johannes
5 år sedan
Bästa maten i stan!
Kontakt
Rådhusgatan 12, 374 35 Karlshamn
info@christoshamburgare.se
